• E-mail: customer@glukster.nl

  • 🍀 Lente-uitverkoop: Tot 45% korting✨

  • 🚀 Gratis verzending bij bestellingen vanaf €49.99

Winkel met Klarna

Krijg eerst. Betaal later.

We werken samen met Klarna om u nieuwe manieren te kunnen bieden om te betalen bij het afrekenen.

Winkel soepeler.

Koop waar je van houdt met Klarna. Het is net als winkelen - eenvoudig, veilig en leuk.

Verdeling

Betaal af en toe een beetje. Door uw betaling te delen, kunt u nu kopen en uw kosten tot 36 maanden verspreiden. Altijd met volledige controle in de app van Klarna.

Betaal later

Betaal binnen 30 dagen. Koop uw bestelling en betaal alleen voor wat u kiest om te behouden. Geen rentetarieven of kosten wanneer u op tijd betaalt.

Winkel op uw voorwaarden.

Voeg items toe aan je winkelwagen en ga naar het afrekenen.

Kies Klarna bij het afrekenen om te betalen, omdat u voor uw aankoop wilt.

Beheer uw bestellingen en betalingen in de Klarna -app.

Koop volledig zonder gedoe.

Krijg de winkelervaring die u verdient in de nieuwe Klarna -app. Met persoonlijke inspiratie, exclusieve aanbiedingen en de vrijheid om te betalen zoals u wilt. Als u hulp nodig hebt, is de klantenservice van Klarna 24/7 beschikbaar via chat rechtstreeks in de app. Safe and Secure Klarna gebruikt een breed scala aan preventieve en monitoringsystemen en processen om uw informatie te beschermen en verschillende soorten fraudepogingen te voorkomen. FAQ zie je je vraag hier niet? Bekijk de gehele veelgestelde vragen van Klarna. U kunt op elk gewenst moment duidelijk bereiken op https://www.klarna.com/se/kundservice/ of door de Klarna -app te downloaden.

Wat gebeurt er met de factuur als ik mijn bestelling terug wil sturen?

Volg het retourbeleid van de winkel en instructies over het retourneren van het item. Nadat de winkel uw retour heeft geregistreerd, wordt een bijgewerkte factuur naar u verzonden en wordt elke terugbetaling gestart. Log in op de Klarna -app en klik op "Rapport retourneren" als uw vervaldatum nadert. Vervolgens wordt uw factuur automatisch gepauzeerd, zodat u niet hoeft te betalen gedurende de tijd dat de aangifte wordt gemaakt.

Ik heb een factuur ontvangen, maar heb mijn goederen nog niet ontvangen. Hoe doe ik het met de betaling?

Natuurlijk hoeft u niet te betalen totdat u hebt ontvangen wat u hebt besteld. Als uw bestelling niet wordt geleverd wanneer de vervaldatum van de factuur nadert, raden we u aan contact op te nemen met de winkel. Pauzeer uw factuur door in te loggen op uw Klarna -app en te klikken op "Problemen? Wij zullen je helpen!" U kunt dus betalen nadat u de bestelling hebt ontvangen.

Het is mis met het item. Moet ik de factuur nog steeds betalen?

Natuurlijk moet u niet betalen voor iets dat kapot is of niet goed werkt. Neem contact op met de winkel en volg hun instructies over het adverteren van het item. Pauzeer uw factuur door uw Klarna -app in te loggen en op "Problemen te klikken? Wij zullen je helpen!" U kunt dus betalen wanneer uw klachtenzaak is opgelost.

De factuur is niet waar. Wat moet ik doen?

Als uw factuur niet overeenkomt met uw bestelgegevens, wacht dan altijd op een betaling. We vragen u vriendelijk om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel om de factuur te corrigeren. Pauzeer uw factuur door in te loggen op uw Klarna -app en te klikken op "Problemen? Wij zullen je helpen!" U kunt dus betalen wanneer de factuur wordt bijgewerkt.